تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش، استیل و فولادی، پیچ آلن و استاد بولت

راهنمای خرید پیچ و مهره تفلونی

آیا شما از خرابی پیچ و مهره‌های ماشین آلات خود خسته شده‌اید؟ آیا به دنبال چیز جدیدی برای افزایش طول عمر پیچ و مهره‌ها و اتصال دهنده‌های تجهیزات خود هستید؟ پیشنهاد ما به شما انتخاب پیچ و مهره با پوشش تفلون است. این راهنما را بخوانید تا با تمام موارد مهمی که در تولید پیچ و مهره‌ تفلونی رعایت می‌شود، آشنا شوید.

در ادامه در مورد فرآیندهای انتخاب کالای مناسب بحث خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که دقیقا همان کالایی که به آن نیاز دارید را خریداری کنید.

چرا باید از اتصالات با پوشش تفلون استفاده کنید؟

تمام پیچ و مهره‌ ها با روش یکسانی تولید نمی‌ شوند. هنگامی که شما از آنها در ماشین آلات خود استفاده می‌ کنید؛ یکی از بزرگترین ویژگی آنها که باید در نظر بگیرید؛ مربوط به طول عمر قطعه است. فلزات در طول زمان تمایل زیادی به خرابی دارند؛ ساییدگی، خوردگی شیمیایی و آسیب‌ های ناشی از چرخه‌ های مداوم گرما و سرما می‌ تواند، باعث ایجاد آسیب‌ های جدی در آن‌ ها شود.

روکش تفلون می‌تواند به میزان قابل توجهی منجر به کاهش همه این آسیب‌ ها شود. تفلون یکی از کمترین ضرایب اصطکاک موجود در مقایسه با هر ماده جامد دیگری را دارا است. از آنجا که این نوع ماده به راحتی بر روی فلز سر می‌ خورد، عمر پیچ و مهره‌ های تولید شده با این روش بسیار طولانی‌ تر است. میزان استهلاک در این دسته از اتصال دهنده‌ ها بسیار کمتر بوده، زیرا به راحتی می‌ توانند باز و بسته شوند. شما همچنین می‌ توانید آنها را به مراتب بیشتر از سایر پیچ‌ ها درون سوراخ اتصالات فرو کنید.

علاوه بر این، تفلون یک ترکیب مقاوم در برابر مواد شیمیایی است. یک پیچ با پوشش تفلون، خیلی دیرتر از رقیب خود که بدون پوشش تلفون است زنگ می‌ زند. خوردگی عامل مهمی در پروژه‌ های دریایی، در اطراف کارخانه‌ های شیمیایی و هر محیط خشن دیگری است. متخصصین متوجه شده‌اند که اتصال دهنده‌ ها با پوشش PTFE با استفاده از ابزارهای استاندارد، حتی پس از قرار گرفتن در معرض شرایط سخت آب و هوایی برای مدتی طولانی می‌ توانند به راحتی باز شوند که این امر در پیچ ​​و مهره‌ های معمولی کار بسیار دشواری باشد.

یک پوشش مناسب همچنین می‌ تواند کشش وارد شده به پیچ‌ ها را افزایش دهد تا آنها قبل از خرابی نیروی بیشتری را تحمل کنند که در اتصال دهنده‌ های معمولی این مزیت به مراتب کمتر وجود دارد. اساسا، پیچ و مهره‌ های با پوشش تفلون، تقریبا در همه زمینه‌ ها نسبت به همتایان استاندارد خود برتری داشته و قیمت بیشتری هم دارند.

انتخاب یک سرویس اتصال دهنده با پوشش تفلون

هنگامی که شما به دنبال خرید پیچ و مهره برای ماشین آلات خود هستید؛ باید به دنبال سرویس کاری درست و فروشنده معتبر باشید تا دقیقا همان چیزی که به آن نیاز دارید را خریداری کنید. چندین ویژگی مهم در انتخاب بهترین تولید کننده پیچ و مهره وجود دارد که گزینه خوب را  از یک گزینه بد جدا می‌کند. 

انعطاف پذیری در اندازه سفارش

گاهی اوقات شما ممکن است به صدها اتصال دهنده نیاز داشته باشید و در برخی مواقع، فقط یک جین از آنها برایتان کافی باشد. هنگامی که شما به دنبال تعویض قطعه‌ ای هستید؛ استفاده از یک سرویس که به شما اجازه می‌ دهد تا در مقادیر مختلفی سفارش خود را ثبت کنید، می‌تواند برای شما بسیار کمک کننده باشد. با انجام این کار می‌ توانید از هدر دادن پول خود با خرید اتصال دهنده‌ هایی که به آنها نیاز نخواهید داشت، صرفه جویی کنید.

طیف وسیعی از قطعات

بهتر است که همه قطعات را از یک شرکت خدماتی سفارش دهید، به جای این که هر یک از آنها را از شرکت‌ های مختلف خریداری کنید. هنگامی که فقط با یک شرکت کار می‌کنید؛ به شما این امکان را می‌ دهد که یک رابطه کاری پایدار ایجاد کنید و انجام اقدامات بعدی برای شما آسان‌ تر شود.

طول عمر در صنعت

ما در حقیقت نمی‌ گوییم که تازه واردان در صنعت پیچ و مهره، عملکرد بدی دارند. آنها فقط ممکن است تجربه و تخصص کافی را نداشته باشند تا شما را از بابت دریافت خدمات خودب مطمئن کنند. به عنوان مثال، فردی با سی سال سابقه کار در صنعت، احتمالا نه تنها درک بهتری از پوشش‌ های مختلف دارد؛ بلکه می‌تواند برای کسب و کار شما مفیدتر باشد.

انطباق با آیین نامه

 شرکتی که با استانداردهای مربوط به PTFE مطابقت نداشته باشد، احتمالا با مشکلاتی در خصوص کنترل کیفیت مواجه خواهد شد. سازمان استاندارد، به وضوح تمام الزامات مربوط به پوشش محافظ تفلون را مشخص می‌ کند.

قطعات با کیفیت بالا

در صورت استفاده از مواد اولیه بی کیفیت، حتی بهترین شرکت خدماتی هم نمی‌ تواند کیفیت پیچ و مهره‌ ها و اتصال دهنده‌ های خود را تا حد استاندارد تضمین کند. چه در صورت ضعف پوشش و چه در صورت استفاده از پیچ و مهره‌ ها و اتصال دهنده‌ های بی کیفیت، استفاده از قطعات ارزان در بلند مدت می‌ تواند به شما آسیب برساند.

شما باید مطمئن شوید که از خدمات شرکتی استفاده می‌ کنید که بهترین قطعات را ارائه می‌ دهد. قطعا شما نمی‌ خواهید ماشین آلات خود را دراز مدت به قطعاتی متکی کنید که از کیفیت لازم برخوردار نیستند.

فیسبوک
تویتر
لینکدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *