تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش، استیل و فولادی، پیچ آلن و استاد بولت

موارد استفاره از پیچ و مهره فولادی

انواع پیچ‌ های فولادی به عنوان یک ابزار کاربردی برای اتصال و مونتاژ قطعات ماشین  استفاده می‌ شوند. شما هم به عنوان تعمیرکار یا تولید کننده ماشین آلات در صورت نیاز می‌ توانید؛ بدون هیچ زحمتی از پیچ و مهره‌ ها برای مونتاژ اجزای یک ماشین استفاده کنید. این قطعات همچنین تحت عنوان پیچ و مهره‌ های اجاقی هم شناخته می‌ شوند که کمی پیچیده‌ تر از انواع معمولی هستند. اتصال دهنده‌ های فولادی، معمولا باریک‌ تر و کوچکتر از پیچ‌ های معمولی هستند.

پیچ های فولادی نسخه ضخیم چیست؟

خوب، این تمام داستان نیست! این قطعات ‌ها دارای رشته‌ هایی در بخش‌های فوقانی خود هستند که در ادامه درباره کاربرد آن‌ها خواهیم گفت. در ابتدا باید بدانید که دو طبقه بندی کلی برای پیچ های فولادی تحت عنوان “نسخه درشت و ضخیم” و “نسخه مسطح” وجود دارد. در پیچ و مهره درشت و ضخیم، فقط 24 رشته در هر اینچ قابل مشاهده است؛ تعداد رشته‌ ها حتی تا 32 مورد هم، قابل افزایش خواهد بود. هر دو نسخه پیچ فولادی در صنعت قابل استفاده است.

نکته: فراموش نکنید که پیچ‌ های ماشین فقط می‌توانند بر روی قطعاتی نصب شوند که از قبل حفاری شده و سطح آن‌ ها از قبل آماده سازی شده باشد. 

آیا شما به فکر استفاده از پیچ‌ های فولادی ضد زنگ هستید؟

خوب، بر خلاف فولاد معمولی که مستعد زنگ زدگی و خوردگی است، فولادهای دارای کروم دارای طول عمر بیشتری هستند و مقاومت بالاتری در برابر خوردگی دارند. هنگامی که آنها در معرض رطوبت قرار می‌ گیرند، محتوای کروم موجود درون فولاد ضد زنگ اکسید شده و یک لایه محافظ نامرئی روی فلز ایجاد می‌کند.

آن‌ها همچنین در برابر حرارت بالا نیز مقاوم هستند. به طور خلاصه، می‌توانید برداشت کنید که پیچ‌ های ساخته شده از فولاد ضد زنگ هم کاربر پسند بوده و هم می‌ توانند برای مدت زمانی بسیار طولانی کارایی داشته باشند. از این پیچ‌ ها می‌توان در جاهایی که با رطوبت در تماس است بدون نگرانی از زنگ‌زدگی آنها استفاده کرد و این پیچ‌ ها به مدت طولانی دوام خواهند آورد.

در چه مواردی باید از پیچ‌ های فولادی ضد زنگ ماشینی استفاده کنید؟

اگر شما مشکلی در خصوص فضای محدود برای کار و جمع آوری یک ماشین برای بهره برداری دارید، پیچ و مهره‌ های ماشینی گزینه‌ ای کاملا مناسب خواهند بود. از این پیچ‌ ها برای نصب و نگهداری اجزای یک ماشین در محل استفاده کنید.

با این حال، مونتاژ صحیح این نوع اتصال دهنده بسیار مهم است. برای مونتاژ مواردی شبیه به این در هنگام اتصال قطعات، دشواری‌ های زیادی را تجربه خواهید کرد. علاوه بر این مشکل، پیچ‌ های طولانی به ندرت بخشی از عملیات استحکام و محکم کاری و ایمن سازی اجزای سازنده را در محل کار بر عهده دارند.

فیسبوک
تویتر
لینکدین

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *