تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش، استیل و فولادی، پیچ آلن و استاد بولت

در خرید پیچ و مهره فولاد ضد زنگ به چه نکاتی توجه کنیم؟

اکثر افرادی که مصالح و ابزار ساختمانی، به ویژه پیچ و مهره‌ های از جنس فولاد ضد زنگ خریداری می‌کنند؛ به خوبی می‌ دانند که خرید آنها، گاهی بسیار پر هزینه می‌ شود. این موضوع هنگامی اهمیت بیشتری پیدا می‌ کند که شما به خرید پیچ مهره از جنس فولاد ضد زنگ، آن هم به تعداد زیادی نیاز دارید. پیشنهاد ما به شما این است که هرگز، کیفیت مواد را قربانی کمیت آن نکنید که خطراتی را به همراه خواهد داشت.

چرا پیچ و مهره فولاد ضد زنگ، گزینه خوبی است؟

با توجه نیاز به انواع اتصالات پیچ و مهره در ساختمان‌‌ سازی و تولید تجهیزات، فولاد ضد زنگ بهترین گزینه برای استفاده در این مورد است. زیرا که اتصالاتی از این جنس، قوی و با دوام بوده و همچنین به سادگی دچار خوردگی نمی‌ شوند؛ به ویژه زمانی که فولاد مورد استفاده در پیچ‌ ها از کیفیت بالایی برخوردار باشد. اگر شما پیچ و مهره‌ های با کیفیت خوبی را خریداری کنید؛ عواملی مانند آب و باران در تماس با سازه‌ ها، خطر آسیب و یا فروپاشی کمتری را به همراه خواهد داشت.

نکات مهم در استفاده از پیچ و مهره‌ های با جنس فولاد ضد زنگ

در این بخش سعی داریم تا شما را با نکات مهمی در مورد اتصالات فولاد ضد زنگ آشنا کنیم؛ به طوری که بتوان، حداکثر استفاده از طول عمر آنها را برد و به طور مؤثری از این محصولات در تولید تجهیزات مورد نظر استفاده کرد.

پیش از هر چیزی فراموش نکنید که برای انجام کارهای خود، از محصولاتی با مواد اولیه دارای کیفیت مناسب و عالی استفاده کنید. شما با انتخاب انواع متنوعی از پیچ و مهره‌ ها و اتصالات از جنس فولاد ضد زنگ، باید اطمینان حاصل کنید که یک رده حرفه‌ ای مناسبی از محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اید تا بتوانید پروژه و نیازهای کاربردی خود را به نحو منحصر به فردی انجام دهید.

چه زمانی نباید از پیچ و مهره‌ های از جنس فولاد ضد زنگ استفاده کنیم؟

1- اجازه ندهید فلزات در تماس مستقیم با یکدیگر باشند؛ زیرا در این صورت در اصطکاک با یکدیگر، واکنش انجام داده و باعث آسیب یا خوردگی محیط می‌ شوند. حتی در جایی که فلزات نزدیک به یکدیگر هستند، از روان کننده‌ ها و واشرها برای جلوگیری از خوردگی گالوانیک استفاده کنید تا پیچ‌ های شما بیشتر عمر کنند و اثربخشی آنها نیز حفظ گردد. این کار موجب صرفه جویی در هزینه و به حداکثر رساندن بهره‌ وری در کار می‌ گردد.

راه حل: برای محافظت از پیچ و مهره‌ ها، آن‌ها را به طور مرتب روغن‌کاری کنید. باید به این نکته توجه داشت که هر جایی که یک فلز با فلز دیگر در تماس است؛ بدون وجود روغن یا پوشش دیگر، این دو قطعه می‌ توانند با هم ترکیب شوند و در نتیجه موجب آسیب و خوردگی فلزات در مناطق ضعیف می‌ شوند.

2- محل کار خود را با قطعات فلزی و یا پودرهای ریز فلزی آلوده نکنید. این موارد می‌ توانند بین اتصالات و سطح قطعات قرار بگیرند و باعث خوردگی و تضعیف پیچ‌ ها شوند. در این صورت، کل دستگاه یا قطعاتی که در کنار هم نگهداری می‌ شوند نیز ممکن است به نوبه خود به خطر بیافتند و دچار خوردگی شوند.

 

برای افرادی که به دنبال پیچ و مهره‌ های از جنس فولاد ضد زنگ هستند و می‌ خواهند از یک محصول با کیفیت عالی برخوردار شوند؛ در حالی که رقابتی‌ ترین قیمت را در نظر می‌ گیرند، شرکت دیاکو گستر بهترین گزینه‌ ها را برای تامین اتصالات مورد نیاز آنها از جنس فولاد ضد زنگ ارائه می‌ دهد. این تولیدکنده نیاز به عرضه طیف گسترده‌ ای از اتصالات و همچنین اقلام تخصصی که برای ساخت و ساز پیمانکاران ساختمان، فروشندگان اقلام جزئی و تهیه کنندگان مواد سخت افزار و صنعتی مورد نیاز ضروری است را به خوبی درک می‌ کند.

فیسبوک
تویتر
لینکدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *