تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش، استیل و فولادی، پیچ آلن و استاد بولت

کاربرد اتصال دهنده ‌ها در صنایع مختلف

انواع اتصال دهنده‌ ها در صنایع مختلف، کاربردهای متنوعی دارند. ویژگی‌ های متعدد پیچ و مهره‌ بر عوامل مختلفی همچون طول عمر و میزان خوردگی تاثیرگذار است. بنابرای برای هر محیط و فضایی باید از اتصال دهنده مخصوص و مناسب با آن محیط را استفاده کرد. در این مقاله، نحوه استفاده از انواع پیچ و مهره‌ ها و کاربرد هر یک در صنایع مختلف از جمله صنعت دریایی، کاربری‌ های صنعتی، خورشیدی و آب و برق مورد بررسی قرار می‌ دهیم.

صنایع دریایی / ساخت قایق /  مونتاژ تجهیزات دریایی

نوع اتصال دهنده‌ های مورد استفاده در صنایع دریایی یا مناطقی با رطوبت بالا نسبت به محیط‌ های خشک متفاوت است؛ اما بسیاری از آن‌ها از برنز، فولاد ضد زنگ و فولاد‌های روکش دار ساخته می‌ شوند. زیرا مقاومت بالایی برابر خوردگی حتی در شرایط بدون حضور اکسیژن دارند؛ این مورد یک نکته بسیار ضروری است، چرا که تجهیزات مورد استفاده در این مناطق همچون قایق و کشتی باید در اغلب مواقع، درون آب فرو بروند.  

اتصال دهنده‌ ها برای کاربری‌ های صنعتی

اتصال دهنده‌ ها در صنایع مختلف، کارخانجات و تولید تجهیزات صنعتی بسیار پرمصرف هستند.  اکثر شرکت‌ها برای مصارف ذکر شده از پیچ و مهره‌های شش گوش،  ماشینی، J شکل و پیچ و مهره استیل استفاده می‌کنند. نکته کلیدی در انتخاب قطعات برای کاربری‌ های صنعتی، پایداری و دوام زیاد است.

پیچ و مهره مناسب برای سیستم آب و برق

هنگامی که صحبت از تجهیزات ساخت و نگهداری سیستم‌ های آب و فاضلاب به میان می‌ آید؛ اتصال دهنده‌ های فولادی ضد زنگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. به طور کلی اتصال دهنده‌ های فولادی ضد زنگ گزینه‌ای ایده آل برای استفاده در صنایع مربوط به آب هستند، مانند پایگاه‌ های تصفیه آب و تولید پمپ.

اتصالات برای نصب پنل‌ های خورشیدی

امروز که انرژی پایدار از اهمیت بالایی برخوردار است، احتمالا به فکر نصب پنل‌ های خورشیدی بر روی سقف یا مکانی دیگر در خانه خود هستید. مزایای نصب پنل‌ های خورشیدی بسیار زیاد است، در میان آن‌ها وابستگی کمتر به شبکه ملی، هزینه مصرف برق کمتر و میزان تولید کربن کمتر از اهمیت بالایی برخوردار است. با این حال، باید بدانید که این پنل‌ ها، گران هستند و باید در معرض عناصر خارجی قرار بگیرند. به همین ترتیب، آن‌ ها باید به طور کامل ایمن سازی شوند. 

معمولا در هنگام نصب پنل‌ های خورشیدی از اتصالات آلومینیومی استفاده می‌شود؛ زیرا آن‌ها در برابر دمای بالا دوام بیشتری داشته و کیفیت بسیار بالاتری را با وزن سبک به متقاضیان ارائه می‌دهند.

فیسبوک
تویتر
لینکدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *