تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش، استیل و فولادی، پیچ آلن و استاد بولت

ویژگی‌ های اتصال‌ دهنده‌ ها در مناطق مرطوب

اتصال‌ دهنده‌ های ضد زنگ، انواع مختلفی دارند که به طور خاص برای نیازهای منحصر به فرد در مناطقی با رطوبت بالا طراحی شده‌اند. می‌توان طیف وسیعی از اتصال‌ دهنده‌ ها و بست‌ های ضد زنگ استاندارد و همچنین انواع سفارشی را برای کاربرد در هر مکانی که رطوبت در محیط بالا است، پیدا کنید. خرید پیچ و مهره و بست‌های مختلف، زمانی که از مواد ضد زنگ ساخته شده باشند در مناطق مرطوب، طول عمر بیشتری خواهند داشت.  

عملکرد اتصال‌ دهنده‌ها در مناطق مرطوب

برخی از اتصال‌ دهنده‌ ها با توجه به ویژگی‌ های منحصر به فرد خود، مختص مناطق آب و هوایی مختلف طراحی می‌ شوند که از آن‌ها با ویژگی، پیچ و مهره‌ های بسیار تخصصی هم یاد می‌ شود. اگر منطقه مورد استفاده اتصال‌ دهنده‌ ها دارای رطوبت بالا باشد؛ نحوه عملکرد آن از لحاظ میزان تحمل بار بسیار متفاوت خواهد بود.

انواع خاصی از اتصال‌ دهنده‌ های مخصوص در صنعت با تحمل بالای رطوبت را می‌توان در مناطق ساحلی مورد استفاده قرار داد. این موارد شامل انواع مختلف پیچ و مهره‌ های معمول است که می‌ توانند استرس بار سنگین و کشش‌ های مختلف در حین کارکرد دستگاه را تحمل کنند و تا حد ممکن، ضد خوردگی باشند و به راحتی به اندازه عملکردشان از نظر ظاهری تغییری نکنند.

همچنین طیف وسیعی از اتصال‌ دهنده‌ های مخصوص به طور خاص برای لوازم جانبی دستگاه‌ های مختلف مانند بست‌ های مخصوص، از جمله اتصال‌ دهنده‌ های مقاوم در برابر ضربه محکم و ناگهانی، پیچ‌ ها با رزوه‌ های مختلف و مهره و واشرهای ساخته شده از مواد ضد زنگ استاندارد و سفارشی ساخته شده برای طیف وسیعی از دستگاه‌ های ساخته شده با انواع مختلف عملکرد وجود دارد. قطعات مختلف با استفاده از این پیچ و مهره‌ های ضد زنگ، کارایی خود را به طور مطلوب حفظ می‌ کنند و طول عمری طبیعی خواهند داشت.

با داشتن طول و نوع رزوه متفاوت، این پیچ و مهره‌ ها و اتصال‌ دهنده‌ ها به طور مناسب قابل جایگزینی با انواع مستهلک شده را دارند. برای هر نوع از استفاده، پیچ و مهره مخصوص وجود دارد و به جز عملکرد معمول، خاصیت ضد خورده شدن آنها به طول عمر دستگاه کمک بزرگی خواهد کرد.

فیسبوک
تویتر
لینکدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *