تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش، استیل و فولادی، پیچ آلن و استاد بولت

افزایش عمر پیچ و مهره‌ ها در ماشین‌ آلات

برای انتخاب پیچ و مهره مناسب که بتوان از آن‌ها در انواع ماشین آلات استفاده کرد و استانداردهای لازم را به دست آورد؛ باید مواردی را در نظر داشته باشید که در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

تمرکز بر هزینه‌ های چرخه عمر در طراحی پیچ و مهره

در مرحله طراحی یک پروژه، معضل تکراری این است که با استفاده از راه حل‌ های اقتصادی‌ تر، هزینه‌ ها را در زمان فعلی کاهش داده یا با سرمایه گذاری در راه حل‌ های با کیفیت بالاتر در بلند مدت در هزینه‌ ها صرفه‌ جویی کنید.

مارتین لیند بوک، رئیس دفتر هیئت مدیره تحقیق و توسعه کارخانه تولید صنعتی توربو ماشین زیمنس، می‌گوید: فقط روی هزینه‌ های اولیه تولید پیچ و مهره تمرکز نکنید. سرمایه گذاری درست در اوایل پروژه، منجر به صرفه جویی زیادی در مقاطع بعدی پروژه می‌ شود. این رویکرد، همچنین منجر به رضایت بیشتر مشتریان خواهد شد.

زیمنس وقتی این راه حل را برای اطمینان از پیچ کاری ایمن توربین‌ های گازی چند میلیونی یورویی خود به راه انداخت، شاهد صرفه جویی اقتصادی زیادی شد؛ بنابراین این رویکرد بلند مدت را اتخاذ کرد. این صرفه جویی در هزینه نه تنها در طول مونتاژ بلکه منجر به صرفه جویی‌ های زیادی در هزینه‌ های تعمیر و نگهداری در طول چرخه عمر توربین‌ ها شد.

انتخاب روکش‌ های مناسب برای بهبود اتصالات پیچی

روکش‌ ها ممکن است فقط چند میکرو متر ضخامت داشته باشند؛ اما می‌ توانند عملکرد اتصالات از نوع پیچ و مهره را به چند روش بهبود بخشند: محافظت در برابر خوردگی، کاهش اصطکاک و افزایش زیبایی. روش‌ های زیادی برای روکش کردن پیچ‌ ها وجود دارند که مقرون به صرفه‌ ترین و ساده‌ ترین آنها گالوانیزه کردن است. اگر این مورد کافی نباشد؛ می‌ توانید از آلیاژ روی هم استفاده کنید. در صورت نیاز به محافظت بیشتر، پوسته‌ های روی چند لایه نیز توصیه می‌ شوند.

بنابراین از کدام روکش باید برای برنامه کاربردی خود استفاده کنید؟ برخی از خصوصیات پوشش‌ ها، وزن بیشتری نسبت به سایر گزینه‌ ها دارند. ابتدا پوشش خود را بر اساس سطح حفاظتی که در برابر خوردگی ارائه می‌ دهد، انتخاب کنید. سپس به ویژگی‌ های اصطکاکی مورد نیاز خود توجه کنید، زیرا همیشه می‌ توانید با استفاده از روش روغن کاری مناسب، این مورد را جبران کنید و در نهایت به ویژگی‌ های زیبایی شناسی آن توجه کنید.

استفاده از پیچ و مهره اصل

بر روی کالاهای اصل سرمایه گذاری کنید؛ در غیر این صورت، بعدها باید هزینه‌ های آن را پرداخت کنید. از کفش ورزشی گرفته تا تلفن‌ های هوشمند، نسخه‌ های ارزان قیمت و کالاهای تقلبی در همه جا زیاد است و محصولات پیچی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

مانند بسیاری از امور زندگی، در مورد روش‌ های پیچ کاری نیز خدمات را متناسب با هزینه‌ ای که می‌ پردازید دریافت می‌ کنید. قیمت یک کالای اصلی ممکن است بالاتر باشد، اما شما در دراز مدت به دلیل قابلیت اطمینان بالاتر در هزینه‌ های تعمیر و نگهداری صرفه جویی زیادی می‌ کنید.

فواید سرمایه گذاری در محصولات اصلی مانند شرکت دیاکو این است که شما محصولی را دریافت می‌ کنید که مدت زیادی در بازار بوده و عملکرد و کیفیت آن‌ ها ثابت شده است و به مدت زیادی کار می‌ کند. محصولات اصلی دیاکو را می‌ توان با مارک منحصر به فرد آن‌ ها شناسایی کرد. اگر مطمئن نیستید که محصول اصلی را خریداری کرده‌اید، با دفتر فروش تماس بگیرید، جایی که می‌توانید تاییدیه‌ های لازم را دریافت کنید.

 

کیفیت یکی از فاکتورهای مهم

هزاران روش برای ساخت اتصال دهنده‌ ها وجود دارد؛ اما حتی آنهایی که به طور گسترده برای برنامه‌ های خاص استفاده می‌ شوند نیز ممکن است که برای یک درجه حرارت یا فشار خاص مناسب نباشند. بنابراین محصول مناسب برای دستیابی به قابلیت اطمینان بالا در مصالح و انتخاب صحیح پیچ و مهره بسیار مهم است.

اگر در زمان نصب و مونتاژ ماشین آلات از اتصال‌ دهنده‌ هایی بی‌ کیفیت استفاده شود، خسارتی که در آینده به ماشین آلات وارد می‌ شود، هزینه‌ هایی بالاتر از هزینه اولیه تهیه اتصال‌ دهنده‌ های باکیفیت در بر خواهد داشت. دستیابی به کیفیت بالا، در صورت همکاری با شرکت‌ هایی که محصولاتی مرغوب تولید می‌ کنند، آسان خواهد بود.

فیسبوک
تویتر
لینکدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *